Motorevija
PRETRAGA
2011-05-17 07:34:56 , Autor: Danijel Puljek
Bookmark and Share

Gjøvik U Norveškoj bit će mjesto održavanja ovogodišnjeg svjetskog skupa Vespa entuzijasta. I ove se godine očekuje na tisuće sudionika ovog tradicionalnog Vespa World Days događaja.

Ponovo će se nagrađivati sudionici ''Vespa Trophy'' natjecanja u putovanju na Vespama.



Za nekoliko dana počinje tradicionalni četverodnevni skup Vespa World Days, događaj posvećen najslavnijem skuteru na svijetu. U 2011. godini mjesto događanja je gradić Gjøvik, sjeverno od Osla, koji će ugostiti entuzijaste iz cijelog svijeta u razdoblju od 19. do 22. svibnja. I dalje se možete prijaviti dok se tisuće vozača Vespi iz 20 zemalja već se prijavilo, a predstavljaju više od 120 Vespa klubova.

Šezdeset pet godina uspjeha, više od 17 milijuna vozila prodano u razdoblju od 1946. godine do danas, a od 2006. godine više od 100.000 godišnje i sposobnost Vespe da privuče zabavu i prijatelje iz cijelog svijeta Vespine su vrline. Riječ je o legendarnom skuteru oko kojeg su se osnivale prve udruge i klubovi već od 1946 kad se na tržištu pojavio prvi model s 98 cm³.

Od Fatime u Portugalu, mjesta održavanja Vespa World Days skupa u 2010. godini, do Gjøvika u Norveškoj brojni Vespa entuzijasti označili su datum održavanja ovog međunarodnog skupa na kalendaru, ponovnog okupljanja koje potvrđuje strast za ikonom talijanskog dizajna i stila.
U Gjøviku, kao što je bio slučaj u prethodnim okupljanjima u Cefalù 2008. godine, Zell am See - Austrija – 2009. i Portugalu prošle godine, program će biti ispunjen događanjima, izletima i posebnim inicijativama.


 

Od četvrtka 19. svibnja počinje slavlje uz toplu dobrodošlicu fanovima u Vespa selu, prostoru u potpunosti posvećenom svim glavnim aktivnostima. Tijekom popodneva u petak 20. travnja predviđen je izlet koji vodi u Lillehammer, šarmantno mjesto poznato po šareno obojenim i savršeno očuvanim drvenim kućama.
Tržnice na otvorenom i barovi bit će otvoreni svake večeri, a uz to će vas zabavljati večernji koncerti.

Čarobni trenuci ipak su predviđeni za subotu 21. svibnja: tijekom jutra tisuće će entuzijasta na svojim šarolikim Vespama svih mogućih izvedbi paradirati do 30 km udaljenog Kappa, a akrobatska predstava s Vespama oduševit će publiku tijekom večeri nakon dogo očekivanog banketa za sve registrirane sudionike.

I tako, nešto više od mjesec dana nakon 65. rođendana skutera koji je definirao povijest mobilnosti s više od 17 milijuna proizvedenih jedinica, Vespa ponovo slavi svoj uspjeh. Početkom travnja ove godine održan je trodnevni festival u Rimu posvećen Vespi. Obilježen je debi triju specijalnih serija Vespe i predstavljanje nove, uvijek popularne Vespe PX u Rimu s 5.000 uzvanika u zgradi Square Colosseum te uz veliku Paradu Vespi koje su prešle metropolu ukrašene bojama talijanske zastave. Događaji vrijedni pamćenja u mjesecu u kojem se obilježava godišnjica Vespe. U travnju 1946 u Firenci predan je patent iz kojeg je proizašla masovna proizvodnja prve Vespe 98 cm³.

Legenda i strast bezvremenske Vespe bili su prisutni gotovo od samog početka u toj mjeri da se već 1946. godine mnoštvo vozača Vespe odlučilo osnovati prvi Vespa klub u Italiji, a uskoro su taj primjer pratili i vlasnici Vespe u inozemstvu. Danas postoji 40 nacionalnih Vespa klubova povezanih s Vespa World Club-om te 700 registriranih lokalnih Vespa klubova s ukupno više od 40.000 članova diljem svijeta. U svakom slučaju nemoguće je točno odrediti koliko Vespa restauratora, kolekcionara, i fanova postoji na svijetu od kojih se mnogi susreću i izmjenjuju informacije i mišljenja na internetu.



Nakon velikog uspjeha prošle godine, Vespa Trophy nastavlja se u sklopu Vespa World Days u 2011. godini. Inicijativa koja je započeta 2010. godine u Fatimi ponovo će uključiti Vespa prodavatelje diljem Europe u svijet Vespa klubova. Vespa Trophy natjecanje je za one koji putuju na Vespama i to samo za one koji su članovi Vespa klubova. Oni će fotografijama i pečatima u Travel Booku dokumentirati što veći broj posjećenih europskih prodavatelja Vespe.

Riječ je o putnom natjecanju organiziranom u čast Vespe koje uključuje preko 2.000 Piaggio prodavatelja diljem Europe. Svaki član svakog Vespa kluba može sudjelovati, a svaki Vespa klub mora pokušati stići u Gjøvik do 19. svibnja i uz to preći što veći broj Piaggio kontrolnih točaka sa što većim brojem Vespi.

Internetska stranica posvećena drugom Vespa Trophy-ju je www.vespatrophy.com te je već aktivna sa svim informacijama vezanim za sudjelovanje, a sa nje možete skinuti i Travel Book koji je obavezan za svaki Vespa klub koji sudjeluje na Trophy-ju kako bi dokumentirao bodove prikupljene na Piaggio kontrolnim točkama.

Svi Vespa vozači očekuju se na kontrolnim točkama diljem Europe kako bi prikupili što više bodova, a zatim u Gjøviku 19 svibnja na Vespa World Days.

Sadržaj programa i detaljnije informacije nalaze se na službenoj Vespa World Days internetskoj stranici www.vespaworlddays.com i službenoj stranici Vespa World Cluba www.vespaworldclub.com. Za informacije o Vespa Trophy 2011. posjetite www.vespatrophy.com .




Vespa PX 125/150 (2011.)

�daje

Obujam: 123/150 cm3

Prednja kočnica: 200 mm , , koďż˝nih klipova

Stražnja kočnica: 150 mm , , koďż˝nih klipova

Prednja guma: 3,50-10

Stražnja guma: 3,50x10

Obujam spremnika: 8 l

Dužina: 97 kg

Vespa
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Gilera Runner 50 SP Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie Honda CBF 600 N BMW K 1600 GTL (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1600 GT (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Aprilia shiver 750 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.