2010-05-01
Bookmark and Share

Povijest modela
Honda SH 125/150

Japanski model koji su oblikovali talijanski dizajneri u Hondinom studiju u Italiji te model koji je neprikosnoveni bestseler u istoj toj Italiji koja ima mnoštvo vlastitih kvalitetnih marki. Više ne treba ništa ni dodati. No, kako to uvijek kod nas biva, ovdje je situacija nešto drukčija jer je SH zbog nestalnog uvozničkog odnosa godinama bio slabije zastupljen, i to sve dok ga nije preuzela tvrtka Ruting iz Rijeke. Tada kreće nešto intenzivnija prodaja, a najviše rabljenih na tržištu danas potječe iz 2007. i 2008. godine. Za 2009. godinu Honda predstavlja novi SH koji trenutačno u salonima stoji 31.244 kune. Tijekom 2007. godine SH 150i je na sniženju koštao samo 24.990 kuna i nešto se više prodavao kao novi te je stigao i u redakciju Motorevije na maraton test od 15.000 km.

Test je nažalost zbog prometne nezgode završio ranije, otprilike na 3700 odvezenih kilometara. Ipak, i prijeđeni su kilometri bili više no dovoljni da se posve naviknemo na maleni i vižljavi SH. Pouzdana mehanika prekrivena je oku ugodnom oplatom koja ističe uspravan položaj sjedenja s niskom ravnom podnicom te dobro položenim upravljačem. Uz velike kotače, skuter je podnicom od tla odmaknut 140 mm te se njime lako mogu svladati gradski rubnjaci i prečice. Uz to, spremnik goriva je smješten pod sjedalom i djelomice smanjuje kapacitet prtljažnika pa smo u njega uspijevali spremati samo jet-kacigu. Što se potrošnje na testu tiče, kretala se oko tri litre na 100 km, a često je bila i niža. 16 KS snažan motor izvrsno je gurao maleni skuter do najviše brzine oko 120 km/h, a jedino je bubanj kočnica mogla biti bolja. I

ako je bila učinkovita, na dodir je bila spužvasta i trebalo je učestalo zatezati pogonsku sajlu. Nažalost, od malenog smo se SH-a prerano oprostili, no i danas se za njime na cesti rado osvrnemo. U protekle dvije godine na tržištu se pojavio model luna kineske proizvodnje koji je ustvari kopija modela SH predstavljenog 2001. godine. Očito je popularnost tog modela nagnala i kineske tvrtke da ga pokušaju izraditi po nižoj cijeni te vjerojatno i nižoj kvaliteti. Uz model SH 125/150 na tržištu je od 2006. godine prisutan i jači model 300 koji nudi ozbiljnije performanse, no na tržištu rabljenih ga - zbog vrlo visoke cijene koju je imao kao novi - gotovo i nema. Cijene rabljenih modela kreću se od 16.000 kuna (SH 150) za modele iz 2007. godine pa naviše.


Razvoj modela

1984. Prvi put predstavljen skuter naziva SH i obujma 50 ccm koji je krasila jednostavnost, praktičnost, ali i veliki kotači koji će tek postati trend i proslaviti taj model

2001.
Modeli SH 125 i 150 predstavljeni u obliku u kojem su nam manje-više poznati i danas. S tim modelima započinje uspon na prodajnim listama i europska popularnost



2006.
Blagi redizajn postojećeg modela radi nove svježine i daljnja dobra prodaja koja u 2006. godini diže SH na vrh prodajne ljestvice u Italiji uz fascinantnu ukupnu brojku od 28.830 komada


     

   

2009.
Predstavljen temeljito obnovljen novi model koji stilski i karizmom s pravom nasljeđuje stari.







Honda SH125 2006
Honda SH125 2006

Honda SH125

údaje

Obujam: 124 cm3

Snaga: 13 k (9 KW) 9000 rpm

Okretni moment: 11,5 Nm @ 7000rpm

Prednja kočnica: 220 mm , , 2 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Stražnja kočnica: 130 mm , , kočnih klipova

Prednja guma: 100/80-16 50P

Stražnja guma: 120/80-16 60P

Obujam spremnika: 7,5 l

Dužina: 127 kg

Maksimalna brzina: 120 km/h

Honda
Vespa GTS 300 HPE: Nova doza žustrine
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha XT 660 Z Ténéré Honda VT 750 C shadow Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) KTM 690 Duke Yamaha YZF-R125 Suzuki GSF1250 S ABS bandit Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Yamaha XT660X Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Kawasaki VN 900 Classic BMW K 1600 GT (2011.) Megelli sport 125 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- Honda VT 750 Shadow Spirit BMW G 650 GS (2011.) BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha XJ6 (2010.) KTM Duke 125 (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia RSV 4 R Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Kawasaki KLR650 / R Suzuki GSX-R 750 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda VFR 1200 F Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 BMW R1200GS 2007 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Gilera Runner 50 SP Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBF 600 S Yamaha SR125 1997- Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Triumph Speed Triple (2011.)