Autokreso
Autokreso
Book
2011-04-08 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Motorevija, Motorrad, razni izvori
Bookmark and Share

 ZZ-R 600 se u Kawasakijevom proizvodnom programu zadržao punih 15 godina. Zbog solidnih performansi i prihvatljivog dizajna i danas bez poteškoća pronalazi kupce na tržištu rabljenih
 Motogalerija Kawasaki ZZ-R 600 (1991-2005)
Kawasaki ZZ-R 600 u akciji

Povijest modela

Neki će reći da je ZZ-R 600 odavno trebao „izletjeti“ iz Kawasakijevog proizvodnog programa, ali, unatoč monotonom dizajnu i zastarjeloj tehnici, održao se u proizvodnji punih petnaest godina, sve do 2005. godine. Najsvjetlije trenutke slave ovaj motocikl dotaknuo je početkom 90-ih, kad je bio hit na našim prostorima. Većini kupaca te klase ZZ-R 600 bio je prvi i jedini izbor, ali otad je prošlo ravno dva desetljeća, što je prava vječnost u moto industriji, pa su se i prohtjevi kupaca drastično promijenili.

Borbu za primat u klasi 600 supersport kawasaki ZZ-R 600 odavno je prepustio svom „mlađem bratu“, ZX-6R-u. Zastrašujuće visoki okretaji motora i obilje snage te beskompromisno sportski podešen ovjes i ergonomija kvalitete su koje krase današnje sportaše te klase. Ugodni i udobni ZZ-R s tim karakteristikama zaista nema dodirnih točaka.

 Motogalerija Kawasaki ZZ-R 600 (1991-2005)
"Goli" ZZ-R 600 prve generacije iz 1990. godine

Na ovom motociklu vozač sjedi opušteno, što je zasluga kratkog spremnika goriva i ne prenisko postavljenog upravljača. Položaj suvozača vrlo je sličan, a pozicijski je smješten vrlo blizu vozaču. Sjedalo je vrlo prostrano, a zbog male visinske razlike u razinama sjedala suvozač nije pretjerano na udaru vjetra. Istina, kut svijanja njegovih koljena mogao bi biti i manji.

 Motogalerija Kawasaki ZZ-R 600 (1991-2005)    Motogalerija Kawasaki ZZ-R 600 (1991-2005)
Instrumenti su čista analogija, no najviši okretaji od 14.000 o/min i danas su respektabilni. Pokazivać količine goriva stalno se kvario i stvarao nervozu svojim blinkanjem
  Detalj na koji smo gotovo svi zaboravili - slavina za gorivo. Ukoliko ste na ZZ-R-u prebacili na rezervu, pogotovo na autocesti, stanite obavezno na slijedećoj pumpi
 Motogalerija Kawasaki ZZ-R 600 (1991-2005)    Motogalerija Kawasaki ZZ-R 600 (1991-2005)
Na prvim modelima ispušni sustav bio je sklon koroziji
  Od 2002. godine greška je ispravljena i cijevi ispušnog sustava su od oplemenjenog čelika

Stražnja guma je za današnje pojmove vrlo skromnih dimenzija, 160/60-17“, i nije se mijenjala od početka proizvodnje modela, pa se idealno uklapa u karakter ovog motocikla. Zahvaljujući toj dimenziji izrazito je agilan pa kroz zavoje prolazi opušteno i lagano, bez većih napora za vozača.
Na top-listi omiljenih izmjena na ovom motociklu u samom su vrhu opruge u prednjim vilicama. Ta modifikacija ima naročitog smisla kod modela ZX 600 D, koji se proizvodio od 1990. do 1992. godine, jer se njegov ovjes pokazao izuzetno neudobnim i tvrdim. I kod modela novijeg datuma proizvodnje izmjene imaju smisla, naročito ako se radi o motociklima koji su prešli nešto više kilometara. Onima kojima će ovaj motocikl služiti za dulja putovanja isplativa je investicija povišeno prednje vjetrobransko staklo, čiji je izbor na hrvatskom „aftermarket“ tržištu zaista velik.

 Motogalerija Kawasaki ZZ-R 600 (1991-2005)
Posljednja inačica ZZ-R-a 600 iz 2005. godine

No, i bez tih izmjena ZZ-R 600 je zaista svestran i dobar allrounder, a naročito je pogodan za vozače početnike ograničenih novčanih sredstava. Pokazao se i kao vrlo štedljiv. U umjerenim režimima vožnje potrošnja se može spustiti i do četiri litre na 100 prijeđenih kilometara, što dakako umnogome ovisi o ispravnosti rasplinjača i pogonskog agregata. Potrošnja ulja također je vrlo mala, ponekad čak i nemjerljiva. Ako vam pogonski agregat troši veće količine ulja, vrlo vjerojatno su gumice ventila ili karike klipova u nešto lošijem stanju.

 Motogalerija Kawasaki ZZ-R 600 (1991-2005)

Razmišljate li o kupnji motocikla koji je kompromis između sporta i touringa, a ne težite najmodernijim dizajnerskim rješenjima te ne želite izdvojiti bogatstvo za motocikl, rabljeni ZZ-R 600 potpuno će zadovoljiti vaše prohtjeve.





Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >

Kawasaki ZZ-R600

údaje

Obujam: 599 cm3

Snaga: 98 k (74 KW) 11500 rpm

Okretni moment: 64 Nm @ 9500rpm

Prednja kočnica: 300 mm , , 4 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Stražnja kočnica: 240 mm , , 1 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Prednja guma: 120/60 - 17

Stražnja guma: 160/60 - 17

Obujam spremnika: 18 l

Dužina: 196 kg

Maksimalna brzina: 240 km/h

Kawasaki
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Kawasaki ER-6n/f Yamaha XJ6 2009 Yamaha V-max Yamaha XT 660 Z Ténéré Honda CB 1000 R BMW R 1200 GS (2010) Yamaha YZF-R1 2009 Yamaha XT660R Honda CBR 600 F (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Yamaha T-max 500 Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia RS4 125 (2011.) BMW K 1600 GTL (2011.) Vespa PX 125/150 (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- Aprilia RS 125 Megelli sport 125 R BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha X-max 250 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha YZF-R125 Honda VT 750 C shadow Gilera GP800 Ducati Diavel (2011.) Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Honda CBF 600 N Piaggio beverly tourer 300ie Honda XL700V Transalp Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki DL650 V-Strom Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) BMW G 650 GS (2011.) BMW S 1000 RR Ducati 1198 SP (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VTX 1800 Honda CBR 125 R (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Aprilia RSV 4 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSX-R 750 (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha TDM850 1996- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF 600 S KTM Duke 125 (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Honda CBF125 Hyosung GT 250 R Kawasaki VN 900 Classic Yamaha XT660X Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Honda VFR 800 2003- Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) BMW R1200GS 2007 KTM 690 Duke Yamaha SR125 1997- Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Husqvarna SM 450R (SM510R) Ural 750 (2003) Honda CB600F Hornet 2007- Aprilia RS 50 Triumph Speed Triple (2011.) Honda CB 1300 2008 BMW K 1300 GT 2009 Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Honda CBR 125 R Harley-Davidson XR 1200 2008 Honda SW-T 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Ducati 848 evo (2011.) Moto Guzzi V7 Racer (2011.) Triumph Daytona 675 Yamaha XJ6 (2010.)