Motorevija
PRETRAGA
2011-08-05
Bookmark and Share

Povijest modela
Suzuki GSR 600

Htjeli biste kupiti rabljeni GSR 600? Nemojte se iznenaditi pretražite li sve tipove oglasa i pritom ni jedan ne nađete! Razlog je klasična priča na hrvatskom tržištu motocikala – u premijernoj godini koštao je previše, a kada je napokon u drugoj i trećoj godini cijena ispravljena, potražnja za malim GSR-om je splasnula uslijed najezde drugih, novijih nakeda.

GSR nikada nije krio sličnost s prvom studijom B-kinga, a predstavlja trendovski, sportski hightech naked koji je tada jurišao izravno na prvaka te klase, yamahu FZ 6. Unutar svoje kuće, kraj njega je bandit 650 počeo izgledati ostarjelo i nemoćno.


   
Iz GSX-R-a 600 posuđen je agregat koji je optimiziran za upotrebu. Instrumenti ne štede na informacijama. U središtu pozornosti je analogni brojač okretaja, sve ostalo je digitalno

Masivno izveden i ne preširok kromirani upravljač iznimno dobro leži u rukama, dok će visina sjedala od 785 mm odgovarati i nižim vozačima. Zbog ispupčeno izvedenog spremnika goriva, noge su previše raširene, a koljena su oštro svijena zbog previsoko postavljenih oslonaca za noge.

Tehnika dakako, spada u red pouzdanijih uopće, što je pokazao i naš maraton test na 25.000 km. Nedostaci koji su zabilježeni bili su premekana prednja vilica te osjetne reakcije pod opterećenjem. Stoga se preporučuje učestala kontrola nategnutosti pogonskog lanca.


Provjera

Većina GSR-ova 600 na hrvatskim se cestama kreće s manje od 20.000 km na instrumentima. Većina vlasnika nije se htjela „igrati“ s gubitkom garancije pa je svoje motocikle uredno održavala u ovlaštenim servisima.

Tragovi pada na tom motociklu teško da se mogu potpuno skriti. Treba samo dobro pregledati bočne profile okvira te graničnike upravljača u predjelu glave okvira. Uobičajena provjera ograničava se na potrošni materijal – lanac i lančanike, pakne i gume.
Uz to, zapnu li vam u vožnji za oko snažno vibrirajuća bočna ogledala, riječ je vjerojatno o prvoj seriji istih koja se može zamijeniti ugradnjom onih s modela 2008. koji pružaju stabilniju sliku.


Razvoj modela

2006. Uvođenje modela GSR 600 K6 s modificiranim motorom iz GSX-R-a 600 K5 (čelični ventili umjesto titanskih), elektronska blokada. Boje: plava, siva, crvena, crna, crna mat


Stražnja aluminijska vilica ojačana je poput onih na supersportašima, a prednji pokazivači smjera integrirani su u oplate te izuzetno dobro završno obrađeni

   

2007.
Model GSR 600A K7 dobiva serijski ABS (povećanje mase za pet kg). Boje: plava, crvena, crna mat, srebrna

2008. Model K8 s oplatom preko instrumenata i novim bočnim ogledalima. Boje: plava, siva, narančasta, crna, srebrna



2009.
Izmjena boja, cijena za Hrvatsku 67.490 kuna


Stanje na tržištu

Ponuda rabljenih GSR-ova 600 zasad se drži u ograničenom opsegu, no i to bi se uskoro moglo promijeniti. Model je dosad bio poprilično mlad pa vlasnici nisu imali ni želje ni volje svoj motocikl mijenjati za noviji.

Budući da je ove i prošle godine podosta modela u naked klasi dorađeno ili izmijenjeno, za pretpostaviti je da će neki od vlasnika osvježiti svoj vozni park. Cijena za modele iz prve serije iz 2006. bi se trebala kretati između 38.000 i 43.000 kuna. Dolaskom novog modela GSR 750 na naše tržište moguće je smanjenje cijene rabljenog GSR-a 600 iako ova dva modela ne spadaju u istu klasu.


Mjerenja

Najviša brzina 220 km/h


Ubrzanje
0-100 km/h 3,6 s

Elastičnost
60-140 km/h 9,9 s

Potrošnja
4,8 l/100 km






Suzuki GSR 600
Suzuki GSR 600

Suzuki GSR 600

údaje

Obujam: 599,4 cm3

Snaga: 98 k (72 KW) 12000 rpm

Okretni moment: 65 Nm @ 9600rpm

Prednja kočnica: 310 mm , , 4 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Stražnja kočnica: 240 mm , , 1 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Prednja guma: 120/70 ZR 17

Stražnja guma: 180/55 ZR 17

Obujam spremnika: 16,5 l

Dužina: 183 kg

Maksimalna brzina: 240 km/h

Suzuki
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha FZ1 Fazer Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda CBF 600 N KTM 690 Duke Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha XT660X Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Megelli sport 125 R Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Gilera Runner 50 SP Gilera Nexus 300 i.e. Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia RSV 4 R Honda VFR 1200 F Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF 600 S BMW R1200GS 2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.)