2011-08-10
Bookmark and Share

Povijest modela
Vespa GTS 250 ie

Prije točno pedeset godina Piaggio je iznenadio i šokirao javnost modelom GS (gran sport) 150 koji je blagim i oblim linijama „osice“ dodao i dotad nepoznatu karakteristiku - oštrinu. 150 ccm obujma rezultiralo je najvišom brzinom koja je premašivala brojku 100 km/h.

Slično je i s aktualnim modelom GTS-a. I on je, kao i mnogobrojni prethodnici, zadržao elegantan i uglađen stil koji traje već punih šest desetljeća, a uvelike je obogaćen i najmodernijim tehničkim komponentama. Tu prije svega mislimo na ABS, koji se - doduše - može dobiti uz doplatu, ali i na vrlo funkcionalne instrumente koji se sastoje od analognog pokazivača brzine i digitalnog LCD-a. Vozaču se na ekranu pružaju informacije o broju okretaja motora, razini goriva u spremniku, prijeđenom putu, temperaturi rashladne tekućine u sustavu, točnom vremenu i vanjskoj temperaturi zraka.

Ipak, zaštitni je znak ove vespe prije svega odlični motor quasar. Performanse od 22 KS i 20,2 Nm dale su vespi sasvim novu dimenziju, koju dosad nismo doživjeli. No sve to skupa treba i platiti, pa se za vespu GTS odlučuju gradski šminkeri i romantici koji obično i paze na svoje vozilo. Pri kupnji rabljene najviše „problema“ imat će te s visokom cijenom koju vlasnici traže za svog limenog ljubimaca. Predstavljanjem pojačanog Quasara 300 model GTS 250 mijenja model GTS 300 ie.


Tehnički podaci
Motor 4T
Obujam 244 ccm
Snaga 16,2 kW (22 KS) pri 8250 o/min
Kočnice Sprijeda disk promjera 220 mm, straga disk promjera 220 mm
Gume 120/70-12, 130/70-12
Masa 148 kg
Visina sjedala 790 mm
Servisni interval 6000 km
Cijena 33.140 kuna (37.140 s ABS-om)

Cijena rabljenih
Rabljeni primjerci bez razlike u godištu kreću se od 22.000 kuna na više

Savjeti
Zbog malog prostora pod sjedalom nije loše investirati u top-case, kao i u dodatni vjetrobran jer GTS može potegnuti do brzina koje opterećuju nezaštićeni torzo vozača


+ pouzdan motor, kočnice, izgled i stil, završna obrada

- mali prtljažnik, oslonci nogu suvozača





Vespa super GTS 125 i.e.
Vespa super GTS 125 i.e.

Vespa Super GTS 125 i.e.

údaje

Obujam: 124 cm3

Snaga: 14,9 k (11 KW) 9750 rpm

Okretni moment: 12 Nm @ 7500rpm

Prednja kočnica: 220 mm , , kočnih klipova

Stražnja kočnica: 220 mm , , kočnih klipova

Prednja guma: 120/70-12

Stražnja guma: 130/70-12

Obujam spremnika: 9,5 l

Dužina: 151 kg

Maksimalna brzina: 121 km/h

Vespa
Vespa GTS300 Super
Vespa GTS300 Super

Vespa GTS300 Super

údaje

Obujam: 278 cm3

Snaga: 22 k (16 KW) 5600 rpm

Okretni moment: 22,3 Nm @ 5000rpm

Prednja kočnica: 220 mm mm , , kočnih klipova

Stražnja kočnica: 220mm mm , , kočnih klipova

Prednja guma: 120/70-12

Stražnja guma: 130/70-12

Obujam spremnika: 9 l

Dužina: 148 kg

Maksimalna brzina: 138 km/h

Vespa
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FZ1 Fazer BMW R 1200 R/Classic (2011.) Vespa PX 125/150 (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS4 125 (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha YZF-R125 Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit KTM 690 Duke Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Yamaha XT660X Megelli sport 125 R Kawasaki VN 900 Classic BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Honda CBR 125 R (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RSV 4 R Ducati Monster 1100 evo (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha TDM850 1996- Honda CB600F Hornet 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Honda VFR 800 2003- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) BMW R1200GS 2007 Honda CBR 250 R (2011.) Honda VFR 1200 F Yamaha YZF-R6 2006-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Honda CBF 600 S Yamaha FZ6 (S2) 2007- Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Triumph Speed Triple (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Gilera Runner 50 SP