Motorevija
PRETRAGA
2025-11-05 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: CF Moto
Bookmark and Share

Ovjes KYB, gume Pirelli, elektronika iz Boscha, Brembo-kočnice... CFMoto je očigledno 'šopingirao' u 'top-dućanima' ne bi li svoj admiralski brod među adventureima - 1000 MT-X – što više približio najvećem konkurentu, Hondi Africi Twin



Iako su naši insajderski navodi ukazivali na novi trocilindarski motor, o čemu smo uostalom i pisali, CFMoto 1000 MT-X se na EICMA-i pojavio s novorazvijenim paralelnim twinom za kojeg tvrdi da na vagi pokazuje senzacionalno niskih 56 kg. Tekućinom hlađeni DOHC-motor obujma 946 ccm razvija 113 KS (83 kW) pri 8500 o/min i 105 Nm pri 6250 o/min. Elektronsko ubrizgavanje goriva je iz Boscha, a zanimljiv je izuzetno visok omjer kompresije od 13,5:1.



CFMoto 1000 MT-X je serijski opremljen quickshifterom a pozicionira se kao lagani, sportski adv-touring motocikl. CFMoto navodi suhu masu vozila od 199 kg, dok spreman za vožnju sa svim tekućinama i punim spremnikom goriva od 22,5 litre, navodno na vagi pokazuje 222 kg (tvornički navod). Opremljen je ojačanim aluminijskim žbičanim naplatcima na koje je montiran dobro poznati Pirelli Scorpion Rally STR u dimenzijama 90/90-21 sprijeda, te 150/70-18 straga.

 

Kayabina (KYB) upside-down vilica i monoamortizer su potpuno podesivi, a pojedinačno svaki element ovjesa mjeri do 230 milimetara hoda. To pak rezultira visinom sjedala od 870 mm, a poznato je da će biti dostupna i nešto niža verzija (830 mm). Boschev ABS i sustav kontrole proklizavanja dolaze u kombinaciji sa šestosnim IMU-om, što znači da su osjetljivi na kut nagiba motocikla. Kočnice su iz Bremba, vjetrobransko staklo i ručice su naravno podesivi.

 

Novi CFMoto 1000 MT-X također nudi premium značajke u kokpitu, uključujući veliki osaminčni TFT-zaslon s nadzorom tlaka u gumama i mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom. Tempomat, grijane ručke i grijano sjedalo također su serijska oprema. Hrvatski uvoznik CFMota još uvijek ne zna točan termin dolaska na domaće tržište, baš kao niti cijenu. Orijentacije radi, manji MT-X, onaj obujma 800 ccm, trenutačno košta 8999 eura, a poznavajući cjenovnu politiku CFMota, niti snažnija inačica ne bi trebala biti pretjerano daleko od toga.



Veliki interes medija i publike (uvjerljivo najgledaniji video sa sajma na našim društevnim mrežama) privukao je i prototip CFMota pod nazivom SR-RR V4. Riječ je o kineskoj viziji superbikea koji cilja na konkurente poput BMW-a S 1000 RR-a, Aprilije RSV4 ili Ducatija Panigalea V4. Jedna od najposebnijih značajki CFMota SR-RR-a je njegov aktivni aerodinamički sustav koji se prilagođava brzini i uvjetima vožnje. 



V4 obujma 997 ccm bi prema proizvođaču trebao razvijati više od 210 KS te imati najvišu brzinu od preko 300 km/h. Isto tako, omjer snage i mase trebao bi biti manji od 1,0 kg po jednoj konjskoj snazi, što bi ga svrstalo u najnaprednije serijske trkaće motocikle današnjice.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera Runner 50 SP Gilera GP800 Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer Yamaha XT660X Yamaha YZF-R1 2009 Yamaha XT 660 Z Ténéré KTM 690 Duke Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Honda XL700V Transalp KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda CBF 600 N Yamaha YZF-R125 Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha FJR 1300 AS Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki VN 900 Classic Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda VFR 1200 F Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Gilera Nexus 300 i.e. Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati Diavel (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki ZX-10R (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT BMW S 1000 RR Kawasaki Ninja 250 R BMW K 1300 GT 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Megelli sport 125 R Honda VFR 800 2003- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CB 600 F/ABS (2011.) Yamaha FJR1300 Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Honda XL650V Transalp Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha TDM850 1996- BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBF 600 S Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 Aprilia Pegaso 650 I.E. MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki KLE500 2005- Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.)