Vozim Kawasaki EN500 iz 93. i imam interesantan problem s njim. Motor se gusi na visokim obrtajima kada je zagrijan i kada je visoka vanjska temperatura. Ako je motor hladan, a zrak vruc, radi normalno. Ako je motor zagrijan, a zrak hladan, opet radi normalno. Gusi se kada je vani preko 30 stepeni, a motor je na radnoj temperaturi. Zazor ventila nastiman, saug se normalno vraca, filter zraka cist... Inace, motor k'o lampa, ali je ovo nezgodno jer me ljeti tjera da vozim u stepenu vise, a posebno zna biti nezgodno kod preticanja. Srdacan pozdrav, Dzafer iz Sarajeva
Hvala Doktore!
Pozdrav, ukoliko se radi o setu za reparaciju rasplinjača mislim da se da nabaviti za cca 100 KM, barem u hrvatskoj, za sada vas neće motor ostaviti na cesti, no ukoliko ih nikada nitko nije obnovio od 93. vi svakako trebate. Ukoliko i ne riješite ovaj problem promjenom membrana i brtvi u rasplinjačima svakako ćete poboljšati rad motora.....uzrok vašem problemu može biti podosta sitnica, teško je ovako nagađati, rješavajte jedan po jedan mogući uzrok...a prvo svakako rasplinjače
Zaboravih dodati, gusenje o kojem govorim nema veze sa opterecenjem (gusi se i nizbrdo...), nego iskljucivo sa obrtajima - odvrnem gas, a motor proizvodi neki zvuk r-r-r-r-r-r-r , trese se i nema dalje. Cim presaltam u vecu, ponovo vuce...
Postovani dr Dane, najprije hvala na odgovoru. Potrosnja je normalna (5 - 5.5 litara), crnog dima nema nikada u normalnim rezimima rada (jedino kada palim motor tokom zime, ali pretpostavljam da je to sagorjeli kondenz). Svjecice imaju tacnu oznaku kakva je u specifikaciji iz prirucnika i nisu presle ni 2000 km. Motor inace radi sasvim ok, dobro pali, benzin se ne osjeti nikada... Dakle, cini se da ostaju samo membrane i stelovanje karburatora. Ja ih nisam reparirao ni stelovao nikad, a to znaci i vjerovatno niko prije mene. A sad pitanje, koliko je to slozen i skup zahvat i koliko je hitno da ga napravim (moze li me motor ostaviti na cesti radi ovog problema)? Jos jednom hvala i pozdrav iz Sarajeva. Dzafer
Polja označena zvjezdicom moraju biti popunjena.!
Dragi prijatelji. Riješio sam problem. CDI (elektronika). Iako sam ranije reparirao karburatore, problem je bio ostao. Tek zamjenom CDI je nestalo. Sada motor neuporedivo bolje radi u svakom režimo (hladan, ugrijan, saug, ler, vožnja). Ko da vozim drugu mašinu...
Hvala na pomoći!