Povijest modela
  
  Glasi kao najpoželjnija među mladićima - aprilia RS 125 još od davne 1993. slovi za prvi izbor 16-godišnjaka. Oštar sportski duh, polirani okvir, „banana“ stražnja vilica te tvrda vilica upside-down dostojni su oznake replica. Barem kad je u pitanju otvorena verzija od 31 KS. Hrvatsko tržište uglavnom je upoznavalo taj model, a rjeđe zatvorenu verziju sa 15 KS.
  
  
  
  
  
  
  
    
      
        |  |  |  | 
      
        | RS 125 oduvijek je bio punokrvni sportski motocikl u smanjenom izdanju. U prilog tome govori kvalitetna oprema modela i odlično dizajnirani instrumenti 
 | 
    
  
  Prvi temeljiti redizajn RS je pretrpio 1998. godine, a kasnije 2006. te 2010. godine kada poprima oblik novog modela RSV4. 
  
  
  
  
  
  
 
  Provjera
  
  Aprilia iz predostrožnosti predlaže zamjenu klipa i cilindra svakih 12.000 km, no ako se koristi kvalitetno dvotaktno ulje, i motor se ne „mrcvari“ hladan, moguće je prijeći 15.000 do 20.000 km. Tad ga treba temeljito obnoviti i iznova prebrtviti. Relativno mnogo tih motocikala iz prvih generacija preživjelo je utrke i upotrebu na trkaćim stazama, pa je potrebno baciti detaljan pogled i ispod oplata. Noviji modeli mogu se naći u relativno dobrom stanju, ali su ujedno i rieđi na tržištu rabljenih. Pri odabiru treba pažljivo pregledati kočnice, diskove, stanje prednje vilice, lanac i lančanike. 
  
  
  
  
  
  
    
Razvoj modela
  
  1993. Lansiranje prvog modela RS 125 s Rotaxovim motorom pod oznakom 127 (kućište crne boje). U otvorenoj verzija snaga je 31 KS.
  
  
  
  
  
  
 
  
    
1999. Prvi redizajn. Ovaj model vizualno je najsličniji trkaćim varijantama s utrka. Ugrađuje se motor rotax 123 (kućište sive boje), koji ima alu-cilindar iznutra presvučen nikasilom.
  U zadnjoj godini ovaj model RS-a predstavljen je i kao poggiali replika
  
  
  
  
  
 
  
    
2006. Najatraktivnija verzija RS-a 125. Rotax 122 mijenja dosadašnji 123, a snaga zbog ekoloških normi pada na 29 KS.
  
  
  
  
  
    
 
    
    
2010. Predstavljanje modela RS4 koji dizajnom i brojem 4 u imenu prati novi model RSV4 
  
  
  
  
  
  
    
 
  
    
      
Stanje na tržištu
  
  RS je od 2000. godine pa nadalje uglavnom bio najprodavanija sportska 
125-ica, pa stoga ne treba čuditi broj rabljenih na tržištu. Cijena 
novog prošle je godine bila gotovo 42.000 kn, pa za rabljeni star dvije 
godine treba nerijetko izdvojiti od 25.000 do 30.000 kuna. Stariji 
modeli uvelike ovise o generalnom stanju i potrošnom materijalu.