Motorevija
PRETRAGA
2010-04-01 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Razni izvori
Bookmark and Share

 Motogalerija Aprilia RS 125
Aprilia RS 125

Povijest modela

Glasi kao najpoželjnija među mladićima - aprilia RS 125 još od davne 1993. slovi za prvi izbor 16-godišnjaka. Oštar sportski duh, polirani okvir, „banana“ stražnja vilica te tvrda vilica upside-down dostojni su oznake replica. Barem kad je u pitanju otvorena verzija od 31 KS. Hrvatsko tržište uglavnom je upoznavalo taj model, a rjeđe zatvorenu verziju sa 15 KS.

 Motogalerija Aprilia RS 125    Motogalerija Aprilia RS 125
RS 125 oduvijek je bio punokrvni sportski motocikl u smanjenom izdanju. U prilog tome govori kvalitetna oprema modela i odlično dizajnirani instrumenti

Prvi temeljiti redizajn RS je pretrpio 1998. godine, a kasnije 2006. te 2010. godine kada poprima oblik novog modela RSV4.

 
Provjera

Aprilia iz predostrožnosti predlaže zamjenu klipa i cilindra svakih 12.000 km, no ako se koristi kvalitetno dvotaktno ulje, i motor se ne „mrcvari“ hladan, moguće je prijeći 15.000 do 20.000 km. Tad ga treba temeljito obnoviti i iznova prebrtviti. Relativno mnogo tih motocikala iz prvih generacija preživjelo je utrke i upotrebu na trkaćim stazama, pa je potrebno baciti detaljan pogled i ispod oplata. Noviji modeli mogu se naći u relativno dobrom stanju, ali su ujedno i rieđi na tržištu rabljenih. Pri odabiru treba pažljivo pregledati kočnice, diskove, stanje prednje vilice, lanac i lančanike.


Razvoj modela


1993. Lansiranje prvog modela RS 125 s Rotaxovim motorom pod oznakom 127 (kućište crne boje). U otvorenoj verzija snaga je 31 KS.



1999.
Prvi redizajn. Ovaj model vizualno je najsličniji trkaćim varijantama s utrka. Ugrađuje se motor rotax 123 (kućište sive boje), koji ima alu-cilindar iznutra presvučen nikasilom. U zadnjoj godini ovaj model RS-a predstavljen je i kao poggiali replika

 Motogalerija Aprilia RS 125

2006.
Najatraktivnija verzija RS-a 125. Rotax 122 mijenja dosadašnji 123, a snaga zbog ekoloških normi pada na 29 KS.



2010.
Predstavljanje modela RS4 koji dizajnom i brojem 4 u imenu prati novi model RSV4


 Motogalerija Aprilia RS 125


Stanje na tržištu


RS je od 2000. godine pa nadalje uglavnom bio najprodavanija sportska 125-ica, pa stoga ne treba čuditi broj rabljenih na tržištu. Cijena novog prošle je godine bila gotovo 42.000 kn, pa za rabljeni star dvije godine treba nerijetko izdvojiti od 25.000 do 30.000 kuna. Stariji modeli uvelike ovise o generalnom stanju i potrošnom materijalu.





Aprilia RS4 125 (2011.)
Aprilia RS4 125 (2011.)

Aprilia RS4 125

�daje

Obujam: 124,8 cm3

Snaga: 15 k (11 KW) rpm

Prednja kočnica: 300 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 218 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 110/80-17

Stražnja guma: 130/70-17

Obujam spremnika: 14,5 l

Dužina: 115 kg

Maksimalna brzina: 122 km/h

APRILIA
Aprilia RS 125

Aprilia RS 125 Replica

�daje

Obujam: 124,8 cm3

Snaga: 29,2 k (21,5 KW) 11250 rpm

Okretni moment: 15 Nm @ 6250rpm

Prednja kočnica: 320 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 220 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 110/70 ZR 17

Stražnja guma: 150/60 ZR 17

Obujam spremnika: 14 l

Dužina: 142 kg

Maksimalna brzina: 170 km/h

APRILIA
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha V-max Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Yamaha XJ6 (2010.) Vespa PX 125/150 (2011.) Aprilia RS 125 Gilera Runner 50 SP Honda Crossrunner (2011.) Honda CBF 600 N BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR Honda VFR 1200 F Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- BMW G 650 GS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1300 GT 2009 Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 800 2003- Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Yamaha FJR1300 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Honda CBF125 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Aprilia shiver 750