Motorevija
PRETRAGA
2010-05-01
Bookmark and Share

Povijest modela
Kymco Vitalty 50

Ugledni tajvanski gigant 2004. godine razveselio nas je novim modelom vitalityja 50 koji se nije promijenio do danas. Vješto je sjedinio sportske forme i kompaktne dimenzije, ugradio atraktivno halogeno prednje svjetlo i bijele pokazivače smjera te odredio i pristojnu cijenu, koja se za hrvatsko tržište već godinama vrti oko prihvatljivih 12.000 kuna.

   

Vitality je skuter za gradsko krivudanje, pa stoga ne čudi dubok i velik prostor pod sjedalom. U njega ne samo da stane jet-kaciga, nego bez problema i integralna, plus nešto stvari poput osobnih dokumenata. Podnica mu je široka i prostrana, tako da ćete na njoj bez problema prevesti i nešto veći teret. Ako vam ni to nije dovoljno, još vam je na raspolaganju i kukica za vješanje torbe, na gornjem unutrašnjem dijelu štita. Tajvanca pogoni provjereni dvotaktni pogonski agregat, koji se hladi zrakom, a obujam mu je 49,5 ccm. Razvija snagu od 2,9 kW (4 KS) i najvišu brzinu od 50 km/h (u zatvorenoj verziji). Kočnice su mu blage, naročito stražnja (bubanj), dok je prednja nešto naglašenija i zapravo je prvi i jedini izbor pri kočenju.
Vitality se kotrlja na kotačima veličine 12 cola, a upravlja se vrlo lagano i jednostavno, što će naročito pogodovati novopečenim vozačima i vozačicama, koji tek otkrivaju svijet skutera. Sjedalo je izuzetno udobno i prostrano, te presvučeno hrapavim materijalom radi manje klizanja.


 

Za pohvalu su široko izvedena i isturena ogledala, koja osiguravaju veliku preglednost, ali nije mali kapacitet spremnika goriva od samo 5,2 litre, što će malo aktivnije gradske skitnice češće tjerati na benzinsku crpku. Tijekom našeg maraton testa vitality je potvrdio svoju vrhunsku pouzdanost, jednostavnost, a jedino što mu možemo zamjeriti je nešto viša potrošnja u odnosu na prosjek klase koja se tijekom testa kretala od 3 do 3,5 litara na 100 km. Zbog toga je posjet benzinskim crpkama čest, ali zato ovlašteni servis nećete vidjeti gotovo nikada. Da nema redovnih servisa svakih 6000 km mi ih nikada ne biti niti vidjeli.


Stanje na tržištu

Na tržištu rabljenih vitality se može sresti relativno često, no u odnosu na broj prodanih primjeraka kroz godine može se reći da ga zadovoljni vlasnici ne ispuštaju olako iz ruku. Primjerice, model iz 2008. godine može se naći za 5500 kuna, starijih gotovo da nema, a niti novijih.






xREKLAMA
Test Ride
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha V-max Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT660X Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) KTM 690 Duke Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Yamaha YZF-R125 Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Gilera Runner 50 SP Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda VFR 1200 F Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF 600 S Kawasaki Z 750 R (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Ural 750 (2003) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha SR125 1997- Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)