Motorevija
PRETRAGA
2011-08-10
Bookmark and Share

Povijest modela
Vespa GTS 250 ie

Prije točno pedeset godina Piaggio je iznenadio i šokirao javnost modelom GS (gran sport) 150 koji je blagim i oblim linijama „osice“ dodao i dotad nepoznatu karakteristiku - oštrinu. 150 ccm obujma rezultiralo je najvišom brzinom koja je premašivala brojku 100 km/h.

Slično je i s aktualnim modelom GTS-a. I on je, kao i mnogobrojni prethodnici, zadržao elegantan i uglađen stil koji traje već punih šest desetljeća, a uvelike je obogaćen i najmodernijim tehničkim komponentama. Tu prije svega mislimo na ABS, koji se - doduše - može dobiti uz doplatu, ali i na vrlo funkcionalne instrumente koji se sastoje od analognog pokazivača brzine i digitalnog LCD-a. Vozaču se na ekranu pružaju informacije o broju okretaja motora, razini goriva u spremniku, prijeđenom putu, temperaturi rashladne tekućine u sustavu, točnom vremenu i vanjskoj temperaturi zraka.

Ipak, zaštitni je znak ove vespe prije svega odlični motor quasar. Performanse od 22 KS i 20,2 Nm dale su vespi sasvim novu dimenziju, koju dosad nismo doživjeli. No sve to skupa treba i platiti, pa se za vespu GTS odlučuju gradski šminkeri i romantici koji obično i paze na svoje vozilo. Pri kupnji rabljene najviše „problema“ imat će te s visokom cijenom koju vlasnici traže za svog limenog ljubimaca. Predstavljanjem pojačanog Quasara 300 model GTS 250 mijenja model GTS 300 ie.


Tehnički podaci
Motor 4T
Obujam 244 ccm
Snaga 16,2 kW (22 KS) pri 8250 o/min
Kočnice Sprijeda disk promjera 220 mm, straga disk promjera 220 mm
Gume 120/70-12, 130/70-12
Masa 148 kg
Visina sjedala 790 mm
Servisni interval 6000 km
Cijena 33.140 kuna (37.140 s ABS-om)

Cijena rabljenih
Rabljeni primjerci bez razlike u godištu kreću se od 22.000 kuna na više

Savjeti
Zbog malog prostora pod sjedalom nije loše investirati u top-case, kao i u dodatni vjetrobran jer GTS može potegnuti do brzina koje opterećuju nezaštićeni torzo vozača


+ pouzdan motor, kočnice, izgled i stil, završna obrada

- mali prtljažnik, oslonci nogu suvozača





Vespa super GTS 125 i.e.
Vespa super GTS 125 i.e.

Vespa Super GTS 125 i.e.

�daje

Obujam: 124 cm3

Snaga: 14,9 k (11 KW) 9750 rpm

Okretni moment: 12 Nm @ 7500rpm

Prednja kočnica: 220 mm , , koďż˝nih klipova

Stražnja kočnica: 220 mm , , koďż˝nih klipova

Prednja guma: 120/70-12

Stražnja guma: 130/70-12

Obujam spremnika: 9,5 l

Dužina: 151 kg

Maksimalna brzina: 121 km/h

Vespa
Vespa GTS300 Super
Vespa GTS300 Super

Vespa GTS300 Super

�daje

Obujam: 278 cm3

Snaga: 22 k (16 KW) 5600 rpm

Okretni moment: 22,3 Nm @ 5000rpm

Prednja kočnica: 220 mm mm , , koďż˝nih klipova

Stražnja kočnica: 220mm mm , , koďż˝nih klipova

Prednja guma: 120/70-12

Stražnja guma: 130/70-12

Obujam spremnika: 9 l

Dužina: 148 kg

Maksimalna brzina: 138 km/h

Vespa
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Kawasaki Ninja 250 R Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.