Pozdrav. Nakon sto sam procito vas test kaciga prosle godine odlucio sam se za Nolanovu kacigu n85. Usprkos jako dobroj recenziji u vasem casopisu ja sam ostao jago puno razocaran sa istom tom kacigom. nakon par dana nosenja unutrasnji suncani vizir je poceo strugati a ubrzo je bio skroz izgreban tako da sam kacigu odlucio vratiti na garanciju, to sam napravio u 11 mjesecu i jos uvijek nisu nista poduzeli tako da ja svoju kacigu cekam sa servisa vec 2 i pol mjeseca. a moje pitanje je koliko oni imaju pravo da me zavlace sa servisom kacige jer bi je ja volio nositi po mogucnosti jos ove sezone.
Polja označena zvjezdicom moraju biti popunjena.!
A uuu evo da se nadovežem na gore navedenu temu Nolan N85 NCom
Naime 2010. godine nakon silnoga kopanja po netu odlučio sam se na kupnju Nolanove kacige N85 NCom koja mi je zapela za oko. Za kupnju navedenoga modela presudile su ocijene kao i recenzije iste.
Da skratim, ubrzo sam ZAŽALIO po radi kupnje iste.
Kaciga je takvo smeće da čovjek ne povjeruje.
Za samo tri mjeseca pogulila se unutrašnjost vizira ( vizir protiv maglenja)
Naočale zapinju prilikom otvaranja zatvaranja te su se iste oštetile po sredini.
Kaciga je tako bučna za pop.....ti.
Pri przini većoj od 120 km/h tako brumba za popi....i, katastrofa.
Na prednjem dijelu kacige tj. na prednjem usisniku za ventilaciju kod prve kiše saprala se siva ukrasna boja.
Nakon svega toga odlučio sam nazvati Nolanov dućan kojem sam se požalio na navedene probleme. Trgovac me uredno saslušao i rekao mi da istu donesem u trgovinu te da će ista biti poslana u tvornicu na pregled.... koji bi mogao potrajati, ne zna se koliko. Znaći ja bi to vrijeme bio bez kacige.