Motorevija
PRETRAGA
Bookmark and Share

motor je -beta rr 50 supermotard-vilice 36mm-paioli-več sam promjenio semeringe,bilo je problema dok ih nisam izbio malenoim odvijačem.isprobao sam ih,ne puštaju,međutim imam problem.sve sam promjenio rastavio vilicu samo s donje strane i sad kad sam ulijo ulje u unutrašnje tanke cijevi jer sam vidio kod rast. da odatle curi staro ulje-valjda sam ulio ispravno,međutim kad sam sve vratio ,zavidao donje vide,kad sam pri kraju-kad bi trebao zategnuti do kraja unutarnja šipka mi se vrti i nemogu stegnuti do kraja.dali ako je otvorim ću gore nači neku kontru da mogu tu unutarnju šipku pridržat da je dotegnem


Pozdrav, nastavljamo. Mislim da ćete morati ulje ponovo ispustiti i nastaviti ovim redoslijedom....s gornje strane postoji kontra no nisam siguran da će biti dohvatljiva bez dužeg cijevastog ključa. U svakom slučaju sada vilicu trebate otvoriti s gornje strane (ukoliko nemate za što uhvatiti teleskopsku cijev vratite je nakratko u trokute i onda otpustite gornji vijak). Ispod njega doći ćete do radne šipke donje male cijevi (u koju ste sipali ulje) i do opruge koja je vezana za nju (nisam nikada rastavljao vilicu kao vašu, no radio sam na paiolijevim vilicama pa pretpostavljam). kada otpustite i maknete oprugu na samoj šipki naći ćete maticu koja vam je zapravo kontra za donji vijak. Tada zategnite donji vijak i ne rastavljajte više vilicu od dolje (podopcija -ako matica na šipki nije kontra onda je kontra na vrhu nutarnje cijevi koju u ovom položaju od teleskopske vanjske cijevi nećete vidjeti. Tada ćete morati potpuno rastaviti vilicu i s donje strane i izvući nutarnju cijev da vidite kakav dosjed s gornje strane ima. Tada ćete trebati napraviti cjevasti ključ (improvizirajte) na kojem pobrusite prihvat identičan gornjem prihvatu na unutarnjoj cijevi. Ponovo sastavite od dolje i sada gurnite ključ u teleskopsku cijev i dajte kontru. Kada ste donju stranu zategli, sastavite vilicu nazad od gore i prije nego što vratite oprugu i poklopac u poziciji - teleskopska cijev u najdonji položaj, šipka maksimalno izvučena. Tada nalijte ulja koliko treba (nadam se da znate mjeru, a ako ne u paioli tog promjera ide cca 250 ml + - ) dok nalijevate treba šipku pomicati gore dolje da zrak u potpunosti izađe iz radnog cilindra (unutrašnje donje cijevi). Kada "klokotanje" prestane treba ubaciti oprugu i gornji dio ponovo sastaviti te ručno probati da li vilica radi. Nadam se da nisam zakomplicirao. Nije komplicirano, no teško je točno objasniti, nadam se da sam pomogao, za detalje sam uvijek dostupan, pozdrav Dr.Dane
2009-11-02 09:26:52
Tema*
E-mail*
Pitanje*
Kategorija*
Captcha*

Polja označena zvjezdicom moraju biti popunjena.!

Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha FZ1 Fazer Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Honda CBF 600 N Ducati Diavel (2011.) KTM 690 Duke Yamaha XT660X Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Megelli sport 125 R Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Runner 50 SP Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 KTM RC-8 R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF 600 S Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) BMW R1200GS 2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Suzuki DL1000 V-Strom Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.)