Stručnjaci | nolan kaciga
Posto nisam naveo gdje sam kacigu odneo na servis, pa da vam sada napisem da sam je kupio u Bendix Vinkovci a tamo sam je i odneo na servis. a greska je kako sam i naveo u prvom mailu u unutrasnjem suncanom viziru koji se potpuno izgrebao prilikom uvlacenja i izvlacenja.
Stručnjaci | Odgovor doktora
Poštovani, predlažem slijedeće: Saznajte da li su prodavači iz Bendixa poduzeli išta sa vašim vizirom ili ne. Ukoliko ne, obratite se direktno u tvrtku BiM u Zagrebu koja je ovlašteni uvoznik kaciga Nolan. Gospodin Zebić iz BiM-a uvijek je voljan pomoći oko ovakvih stvari (kontakt potražite na http://www.bim-bike.hr/hr/bicikli-i-motori-bim-zagreb/kontakt/ ). Kada s njime ustanovite gdje je zapelo ponovo se javite ukoliko bude problema. Gotovo sam siguran da kaciga iz Bendixa nije niti otišla za ZG, a možda ni novi vizir nije naručen. Što god, ustanovite gdje je zastalo i javite se ponovo. Ja ću pomoći koliko mogu
2011-02-12 12:59:49
Stručnjaci | Komentari