Motorevija
PRETRAGA
2012-09-25 16:02:22 , Autor: Ines
Bookmark and Share

Od svog predstavljanja davne 2001., TMAX je sinonim za revoluciju u svijetu maksi skutera, spoj sportske dinamike i agresivnog dizajna - skuter kao niti jedan drugi. Uvijek korak ispred svih, pomiče granice… Novi  dinamični izgled TMAX-a ići će do MAXimuma. I dalje…

Početkom ljeta, Marcus Walz je predstavio svoj koncept Hyper Modified TMAX koji je kombinirao njegov prepoznatljivi agresivan stil s radikalnim linijama te sportskim izgledom TMAX–a, stvarajući jedinstveni maksi skuter. Postavljajući ljestvicu tako visoko, Ludovic Lazareth je bio prisiljen potražiti dodatnu inspiraciju za svoj TMAX...





"Kada sam prvi puta ugledao novi TMAX učinio mi se prilično sportskim, kao MotoGP motocikl ili kao YZF-R1", rekao je Lazareth. "Bez obzira na to htio sam otići još dalje u svojoj preradi te dodatno pomaknuti granice."



"Visoko kvalitetna tehnologija, kao i posebne inženjerske tehnike koje se koriste u aeronautičkoj industriji, imaju zaista veliki utjecaj na moj konačni dizajn. Prilikom prerade TMAX-a nastojao sam pretjerati u postojećim aerodinamičnim linijama koristeći materijale i komponente koji se mogu pronaći samo u najnaprednijim zrakoplovima – otuda je i krenula ideja o ugradnji turbo kita!"



"Čim sam započeo s radom na TMAX-u postavio sam jedan ultimatum – mora ići brže od 200 km/h. Kako bih to postigao, ugradio sam turbo kit koji je podigao snagu za otprilike 30 posto na približno 60 KS. Ovo je sada zaista ozbiljan skuter i zvuči doista nevjerojatno."



"S originalnim sustavom ispuha TMAX je zaista tih, ali verzija Hyper Modified pokretana turbinom proizvodi prepoznatljivi zvuk. Osobno mislim kako su trkaći sustavi ispuha prebučni za cestovnu upotrebu, stoga sam osmislio i napravio poseban sustav ispuha ispod agregata u koji je ugrađen katalitički konverter te ima zaista impresivan završetak koji savršeno pristaje linijama skutera. Ispuh je glasniji od originala, ali ne i preglasan kao trkaći sustavi ispuha. Zvuk je iznimno ugodan te zaista poseban i jedinstven za Hyper Modified TMAX."



"S obzirom da je skuter sada zaista brz, učinilo mi se neophodnim unaprijediti neke dijelove okvira. Prednje vilice su preuzete s YZF-R1 te sam uspio ukomponirati prednje kočione čeljusti ISR te dodati veće kočione diskove. Sada su kočnice doista nevjerojatne, vrlo snažne, no i skuter je snažan!"



"Vizualno sam htio zadržati Hyper Modified TMAX sličnim Hyper Modified VMAX-u od prošle godine, da izgledaju kao članovi iste i jedinstvene obitelji. Korištena je ista srebrna i mat siva boja na oba vozila. Također, unaprijedio sam i izgled TMAX-a. Oklop možda izgleda identično kao i na tvorničkom skuteru, ali nije. Samo nekoliko originalnih panela je zadržano u tvorničkom stanju. Rekao bih da sam promijenio 80 posto plastika kako bih učinio TMAX još jačim i sportskim. Pri prvom pogledu uočit ćete razliku, ali ljudi koji poznaju ovaj skuter će prepoznati mnogo izmjena i dorada."



"Jedna od meni najdražih modifikacije je na instrumentima. Iako se možda čini da je brzinomjer identičan tvorničkom, otvorio sam ga i dodao dvije nove naljepnice na kojima piše ‘200 i 220 km/h’ u istom stilu kao i Yamahin pokazivač. Ako letimično pogledate, nećete primijetiti ništa, no ako pogledate ponovno, vidjet ćete da je ovo jedan zaista poseban TMAX!"



"Hyper Modified TMAX je zaista fantastičan projekt, ali još nismo gotovi. Dostigli smo cilj od 200 km/h, ali sada radimo na novoj mapi ubrizgavanja da vidimo možemo li još poboljšati tu brojku."





Marcus Walz i Ludovic Lazareth su pokazali što znaju, sada samo ostaje Roland Sands koji danonoćno radi u svojoj radioni. Marcus je podigao ljestvicu, Lazareth je dostigao, a kakvim će se Rolandov uradak pokazati? Čekamo s nestrpljenjem. Kao što je Ludovic Lazareth dokazao, nebo nije granica, već početak.













Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera Runner 50 SP Gilera GP800 Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha XT660X Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha YZF-R125 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda CBF 600 N Yamaha V-max Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Aprilia RS 125 Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati Diavel (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR BMW K 1300 GT 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda VFR 800 2003- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Yamaha FJR1300 KTM RC-8 R (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda XL650V Transalp Honda CBF 600 S BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star MV Agusta F3 675 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLE500 2005-