Motorevija
PRETRAGA
2009-11-25 , Autor: Ines Brezovac, Slike: GEC
Bookmark and Share

Na tržište se vratio dvotaktni piaggio zip 50 koji je jeftiniji od četverotaktne verzije, a njegov motor više odgovara sportskom izgledu i karakteru



Već 16 godina dvotaktni Piaggiov zip omiljen je među mladim generacijama. Međutim, zbog ekoloških normi 2004. godine zamijenjen je četverotaktašem osvježenog dizajna. Stoga je bilo tek pitanje vremena kada će se na scenu vratiti prvotna inačica. Tako je za sezonu 2009. na tržište stigao piaggio zip 50 2T koji zadovoljava normu Euro 2 te za manje novca nudi više uživanja.



On i četverotaktni brat dijele malu masu – svega 90 kg sa svim tekućinama – te praktičnu primjenu i okretnost, no razlikuje ga bolji start koji u gradskoj gužvi itekako dobro dođe. Usprkos skromnim dimenzijama te sportskom epitetu, maleni zip ima dovoljno prostora na podnici, a sjedalo je udobno te je izvedeno tako da se viši vozači bez problema mogu povući unazad i komotno smjestiti. Također, podesivo je po visini, a u prostoru pod njim ima dovoljno mjesta za integralnu kacigu ili punu vrećicu poslije kupovine.



Uz to, kočna kombinacija disk-bubanj bez problema zaustavlja masu vozila i vozača, a unatoč kratkom hodu ovjes većinu neravnina zadovoljavajuće ublažava. Budući da cjelokupna konstrukcija i maleni 10-colni kotači nisu namijenjeni kolnom putu već gradu, tako ćete naučiti izbjegavati i veće rupe na cesti.



Zahvaljujući malom međuosovinskom razmaku zipom ćete se, neovisno o veličini manevarskog prostora, u gradu lako provući ili okrenuti. Iznimno je agilan, a živahnosti pridonosi upravo dvotaktni agregat prepoznatljive Piaggiove kvalitete te skromne potrošnje. Kako bi se postigao još efektniji izgled, naplaci su sada crni, a oplate se nude u četiri boje – crnoj, bijeloj, crvenoj i žutoj.

Na koncu, radost vožnje u dva takta platit ćete manje – cijena zipa 50 2T je 8962 kune, a četverotaktna verzija stoji 9567 kuna.





Piaggio zip 50 2T

Piaggio Zip 50 2T

�daje

Obujam: 49,4 cm3

Snaga: 3,6 k (2,7 KW) 6500 rpm

Okretni moment: 4,5 Nm @ 6250rpm

Prednja kočnica: 175 mm , , koďż˝nih klipova

Prednja guma: 100/80-10

Stražnja guma: 120/70-10

Obujam spremnika: 7,3 l

Dužina: 80 kg

Maksimalna brzina: 50 km/h

Piaggio
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1600 GT (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.