Motorevija
PRETRAGA
2013-10-12 , Autor: Ante Radić, fotogec.com
Bookmark and Share

Tijekom sezone, a osobito prije zimske stanke, kaciga zahtijeva neke osnovne radnje radi održavanja higijene, kojima će unutrašnjost biti lišena bakterija i mikroba, a vožnja postati ugodnijom



Koliko ste se puta (pre)znojili u kacigi? Pet, deset, pedeset? A koliko ste je puta očistili? Sigurno ni približno toliko. Tijekom uobičajenog korištenja, glava se unutar kacige znoji, i to je činjenica. Istovremeno, ljušte se odumrle stanice kože, a povremeno ispadaju i vlasi kose. Koža lica, poglavito na čelu i obrazima, u bliskom je kontaktu s podstavom kacige, koja marljivo upija sve nabrojeno. Istina, skuplje moderne kacige opremljene su antialergijskim materijalima, ali ni oni nisu imuni na poznate nuspojave (peckanje kože, crvenilo, neugodni mirisi), dok će pripadnice ljepšeg spola prije ili kasnije ostaviti izvjesne količine pudera na unutrašnjim površinama kacige. Dakle, jedino je rješenje čišćenje sredstvima s posebnom namjenom, a na ovim stranicama predstavljamo proizvode iz laboratorija S100.



Stoga krenimo od vanjštine - odnosno lakiranih površina i vizira. Za čišćenje i održavanje valja izbjegavati agresivna sredstva poput deterdženata za suđe i slično. Iako postojane, lakirane su površine osjetljive na takve kemijske spojeve, a isto vrijedi i za vizire, osobito one s iridium-premazima te pinlock-folijama na unutrašnjoj strani. Prašina, masnoća te insekti najlakše se uklanjaju sredstvom za čišćenje vizira i vanjštine, uz koju se isporučuje posebna krpa od mikro vlakana. Sredstvo je dovoljno raspršiti po površini i ostaviti da djeluje jednu minutu, a zatim treba prebrisati. Želite li posao obaviti još detaljnije, oboružajte se štapićima za uši koji će lako doprijeti do teže dostupnih mjesta, poput otvora za ventilaciju.



Unutrašnjosti treba posvetiti nešto više pažnje. Za početak, vlasi kose možete ukloniti usisivačem ili ljepljivom trakom, što je vrlo praktičan trik. Potom raširite vezice i unutrašnjost naštrcajte posebnom pjenom, te ostavite da djeluje nekoliko minuta. Dobro istrljajte navlaženom krpom ili ručnikom od frotira, a postupak možete ponoviti nekoliko puta, uz povremeno ispiranje krpe. Kacigu nakon toga položite na bok i ostavite podignutog vizira, kako bi se navlažena podstava osušila. Kemijski sastav pjene sadrži i antibakterijska sredstva, čime je zatvoreno i poglavlje higijene.
Na kraju postupak možete dovršiti sredstvom „Geruchs Killer“, odnosno ubojicom bakterija i neugodnih mirisa, koje posebno preporučujemo za učestalije korištenje tijekom sezone. Radi se o enzimatskom proizvodu koji ujedno razara mirisne molekule i dezinficira površine od svih vrsta tekstila, kože i plastike. Dakle, sredstvo je osim za unutrašnjost kacige, pogodno za korištenje na unutrašnjim površinama obuće i rukavica. Isprobali smo i uistinu djeluje. Proizvode i maloprodajne cijene možete pronaći na stranicama tvrtke Šepić commerce.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha FJR1300 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Aprilia shiver 750 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda XL650V Transalp Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.