Motorevija
PRETRAGA
2009-11-17 , Autor: Ines Brezovac, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Šesnaestogodišnji typhoon ostao je vjeran svojim prvotnim karakteristikama – okretnosti i gumama većih dimenzija, no ove se godine ¨ponovio¨ novima grafikama što je pridonijelo njegovoj atraktivnosti



U Piaggiu su shvatili i primijenili zlatno pravilo – ne mijenjaj konja koji pobjeđuje! U proteklih 16 godina koliko se proizvodi, typhoon je slijedio početnu filozofiju sportskog skutera koji – kada su tereni u pitanju – ne poznaje granice. Na prvi su pogled uočljive robusne gume s ripnama koje karakteriziraju pneumatike za enduro motocikle, pa stoga – zalutate li na zemljani dio ili na radove na cesti – problema nećete imati.



Jedna od glavnih prepoznatljivih crta talijanskog tajfuna svakako je jednostavna silueta sa zašiljenim prednjim krajem. Naime, on je odsad ukrašen strelicama na oplatama što je nesumnjivo pridonijelo njegovoj atraktivnosti te mladenačkom izgledu. S druge strane, neovisno o jednostavnoj izvedbi instrumente krasi sportski štih. Tako dva retrovizora kraj malog vjetrobranskog stakla pružaju dovoljnu preglednost, no kako se ne mogu pomicati cijeli, već samo ogledala, tako je njihovo podešavanje problematično.



Premda je start nešto lošiji no što bi se od dvotaktnog gradskog skutera očekivalo, na srednjim okretajima typhoon ispoljava najviše snage te može parirati ostalim vozilima u prometu. Uz to, odlikuje se velikom okretnošću i malim dimenzijama – kao stvorenima za grad! Međutim, zbog tvrđe podešenog ovjesa pokušajte izbjegavati neravnine. Usprkos nedostatku pretinca u prednjoj oplati, koji bi bio idealan za spremanje sitnica, pod udobnim sjedalom ima dovoljno prostora za manju integralnu kacigu. Ipak, veličinom je platila podnica, te se viši vozači neće moći ugodno smjestiti.



Jednostavan i lagan, okretan i pouzdan, a uz to sportskog izgleda i performansi, Piaggiov tajfun je kao stvoren za svoje vršnjake generacije 1993. koji tek ulaze u svijet vozila na dva kotača.





Piaggio typhoon 50 2T

Piaggio Typhoon 50 2T

�daje

Obujam: 49,4 cm3

Snaga: 4,4 k (3,3 KW) 6500 rpm

Okretni moment: 4,4 Nm @ 6250rpm

Prednja kočnica: 190 mm , , koďż˝nih klipova

Prednja guma: 120/90-10

Stražnja guma: 120/90-10

Obujam spremnika: 5,5 l

Dužina: 84 kg

Piaggio
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.